Sammlung | Archiv der Lettischen Folklore |
---|---|
Nummer | 210 |
Organisation | Alūksne Secondary School |
Einsender | K. Baltpurviņš |
Benennung | Collection of Alūksne Secondary School |
Beschreibung | Alūksnes vidusskolas skolēnu folkloras vākums. Materiāli pierakstīti no 1923. gada līdz 1930. gadam Alūksnē, Pededzē, Misā, Gaujienā, Zeltiņos, Lejasciemā, Liepnā, Ilzenē, Mālupē u.c. Teikas, pasakas, anekdotes, tautadziesmas un ziņģes, ticējumi, paražas, buramvārdi, tautas ārstniecība, mīklas, sakāmvārdi un citi žanri. Kopā 1390 folkloras vienības. Iesniedzis skolotājs K. Baltpurviņš. |
Fortschritt |
Kleinbild | Nummer der Einheit | S. | Benennung | Genres | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | 141 | Mans bāliņis karā jāja | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 142 | Kam tas būs, kam nebūs | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 143 | Pūt, vējiņi, visu dienu | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 144 | Skait', māmiņa, savas meitas | folksong, 7-8 lines | ||
![]() | 145 | Atstāj vista kaņepēs | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 146 | Aiz upītes meitas dzied | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 147 | Tec' garām, kumeliņi | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 148 | Klausies, tautu neveiklīti | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 149 | Pus rītiņa saule lēca | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 150 | Kādēļ man kleinas kājas | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 151 | Kunga rija bēdājās | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 152 | Es gaismiņas vien gaidīju | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 153 | Es to savu bāleliņu | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 154 | Kas visām bārītēm | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 155 | Teic, māmiņa, savas meitas | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 156 | Ko tie kraukļi krauklināja | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 157 | Kas tā tāda dziedātāja | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 158 | Trīcēj' purvi, skanēj' meži | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 159 | Ziediem kaisu pagalmiņu | folksong, 1-6 lines | ||
![]() | 160 | Vai, Dieviņ, vai, Dieviņ | folksong, 1-6 lines |
Kleinbild | Typ | Umschlag | Dateicode | Sprachen | Dechiffrierung | Metadaten | Noten | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0001 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0002 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0003 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0004 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0005 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0006 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0007 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0008 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0009 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0010 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0011 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0012 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0013 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0014 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0015 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0016 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0017 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0018 | lv | Ja | Ja | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0019 | lv | Ja | Nein | Nein | |
![]() | Manuskript | Aluksnes-vidusskola | 0210-Aluksnes-vidusskola-0020 | lv | Ja | Nein | Nein |