Parka iela 1, Rencēni

ID1187460
NosaukumsParka iela 1, Rencēni
VeidsBuilding, house
AdreseParka iela 1, Rencēni, Rencēnu pagasts, Valmieras novads, LV-4232
Platums57.73347202
Garums25.42934464
PrecizitāteKartēts precīzi
Apraksts

Ēkā atrodas Rencēnu pamatskola.

EksistējošsEksistējoša
Karte
Rodomi rezultatai 1-2064.
#VardasNodarbošanāsNotikuma laiksSaistījuma tipsAprašas
 
1Rasma Anšmite
  • mokinė
  • folk performer
1939Education1939. gadā 6. klases skolniece.
2Vilma Auniņa1930Education

1930. gadā 13 g. v. Rencēnu 6-klašu pamatskolas VI klases skolniece.

3Gunārs Auniņš
  • mokinys
  • folklore collector
  • soldier
1939Education1939. gadā 6. klases skolnieks.
4Gvido Ārgalis1933Education
5Elvīra Berga
  • folklore collector
1930Education
6Kārlis Bērziņš
  • mokinys
  • folklore collector
1930Education1930. gadā 5. klases skolnieks.
7Pēteris Bērziņš
  • mokinys
1923Education
8Mirdza Boša
  • mokinė
1928Education1928. gada decembrī 5. klases skolniece.
9Velta Brante
  • mokinė
1928 - 1930Education

1928./1929. gadā 5. klases skolniece.

10Jānis Čīka
  • mokinys
1926Education1926. gadā 5. klases skolnieks.
11Jānis Dambītis1933Education
12Ernests Dreija
  • mokinys
1929Education
13Velta Dreimane
  • mokinė
  • folklore collector
1929 - 1930Education

1929. gadā 5.a klases skolniece.

14Jānis Eglīte
  • mokinys
  • folklore collector
1936Education1936. gadā 6. klases skolnieks.
15Vallija Elerte1933Education1933. gadā Rencēnu 6-klašu pamatskolas V klases skolniece
16Marta Gaile
  • mokinė
1924Education
17Hilda Gailīte1930Education
18Bernhards Gailītis
  • mokinys
1929Education1928./1929. mācību gadā 5. klases skolnieks.
19Aina Gustsone
  • mokinė
  • folklore collector
1939Education1939. gadā 6. klases skolniece.
20Zigrīda Kaģe
  • mokinė
  • folklore collector
1939Education1939. gadā 6. klases skolniece.
Rodomi rezultatai 1-2064.
Rodomi rezultatai 1-11.
#Pavadinimas@@@@Organizācijas veidsLaiks vietāSaistījuma tips
    
1Rencēni Primary SchoolSchools and pre-schoolsLocation
Rodomi rezultatai 1-11.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies. Read more.