ID | 1119166 |
---|---|
Name | Liepājas iela, Rīga |
Type | Street |
Address | Liepājas iela, Rīga |
Platums | 56.92817600 |
Garums | 24.06257350 |
Precizitāte | Kartēts precīzi |
Existing | Existing |
Pievienots | 1524388349 |
Updated | 1545226093 |
Map |
# | Name | Occupation | Event time | Type of link | Description |
---|---|---|---|---|---|
1 | Jānis Andrups |
| 1935 | Education | |
2 | Jānis Avotiņš |
| 1928 - 1931 | Education | Mācījies Rīgas Skolotāju institūtā, ko materiālu apstākļu dēļ nav pabeidzis. Skolotāja tiesības vēlāk ieguvis eksternā. |
3 | Arturs Balks |
| 1928 | Education | 1928. gadā IVa klases audzēknis. |
4 | Jānis Baumanis |
| 1928 | Education | |
5 | Modris Bergmanis |
| 1935 | Education | |
6 | Ansis Bērziņš |
| To1931 | Education | |
7 | Olga Bundzeniece |
| 1937 - 1943 | Education | |
8 | Jānis Andrejs Burtnieks |
| 1922 | Working place | Kopš 1922. gada psiholoģijas un teorētisko pedagoģijas priekšmetu skolotājs. |
9 | Oto Čakars |
| 00.08.1924 - 00.06.1929 | Education | Mācījies Rīgas skolotāju institūtā. |
10 | Arvīds Dravnieks |
| 1928 | Education | Beidzis mācības. |
11 | Arv. Dūmiņš |
| 1928 | Education | 1928. gadā 5. a klases skolnieks. |
12 | Kārlis Freimanis |
| To1931 | Education | |
13 | V. Grasis |
| 1934 | Education | 1934. gadā 2. klases audzēknis. |
14 | Nikolajs Kalniņš |
| 1927 - 1933 | Education | |
15 | Kārlis Kaufmanis |
| 1925 - 1930 | Education | |
16 | A. Kiršteins |
| 1928 | Education | |
17 | Mirdza Kļava |
| 1944 - 1946 | Education | |
18 | Aleksis Korsaks |
| 1928 - 1929 | Education | |
19 | Oskars Krādziņš |
| 1925 | Education | |
20 | Adina Ķirškalne |
| 1937 - 1940 | Education |
# | Title | File code | Date of recording | Type of link |
---|---|---|---|---|
1 | Intervija ar Linardu Rozentālu | a4 | 12.04.2021 | Recording |
2 | Interview with Valdis Janovs | a13 | 09.08.2021 | Recording |
# | Title | Other names | Organisation type | Time in place | Type of link |
---|---|---|---|---|---|
1 | Riga Teachers Institute | Universities | 1924 - 1938 | Location |