Kalnciema iela, Rīga

ID1507030
NameKalnciema iela, Rīga
TypeStreet
AddressKalnciema iela, Rīga
Platums56.93669220
Garums24.04279690
PrecizitāteKartēts precīzi
Description

Ielas kopējais garums 5140 metri. Iela veidojusies kopš 17. gadsimta Berberbeķu jeb Piņķu ceļa galā pie Daugavas pārceltuves. Vēlāk - Āgenskalna sabiedriskais centrs, Kalnciema ceļš. Ielā saglabājušās 23 koka celtnes, daļa no Pārdaugavas koka arhitektūras. Mūsdienās iela sastāv no pieciem atšķirīgiem posmiem.

Saites

Avots: https://lv.wikipedia.org/wiki/Kalnciema_iela_(R%C4%ABga) [sk. 13.12.2020.]

ExistingExisting
Pievienots1607886642
Updated1683454623
Map
Showing 1-6 of 6 items.
#NameOccupationEvent timeType of linkDescription
 
1Ārija Andersone
  • folklore collector
Residence
2Liepājniece AnnijaResidence
3Ādams Ārgalis
  • conductor
  • literary critic
  • educator
  • producer
  • music critic
15.08.1884 - 1918Participation in organisationsSkolotājs, skolas vadītājs
4Bernhards Dīriķis
  • journalist
  • public employee
15.08.1884Participation in organisationsSkolas idejiskais tēvs, izveidotājs.
5Juris Purmalis
  • choreographer
29.11.1988Residence

Kalnciema iela 10/12

6Andrejs Upīts
  • poet
  • translator
  • publicist
  • author
  • literary scholar
  • literary critic
  • play writer
  • theater critic
  • editor
00.05.1903 - 00.05.1909Working placeSkolotājs
Showing 1-6 of 6 items.
Showing 1-5 of 5 items.
#TitleFile codeDate of recordingType of link
   
1Interview in Zasulauks-Šampēterisa5613.04.2022Recording
2Interview with Elita Treilonea5318.03.2022Recording
3Intervija ar Linardu Rozentālua412.04.2021Recording
4Interview with Aija Konstantea1809.09.2021Recording
5Interview with Daina and Ilmārs Janovsa1409.08.2021Recording
Showing 1-5 of 5 items.
Showing 1-2 of 2 items.
#TitleOther namesOrganisation typeTime in placeType of link
    
1Rīgas Latviešu biedrības Reiņa meiteņu skolaSchools and pre-schools1891 - 1918Location
2Zasulauka zēnu elementārskolaSchools and pre-schoolsLocation
Showing 1-2 of 2 items.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies. Read more.